reklama

občas by som si priala nemyslieť(crushed mood)

Ráno... Vstávam... a  myslím na to isté.Obliekam sa a... myslím na to isté.Umývam si zuby a..vždy myslím na to isté.. Trepem sa do 39 a.... myslím na to isté.Rýchlo si obsadím miesto na sednie...sadnem..a vždy myslím na to isté.Vytiahnem prehravac,vložím do uší sluchatká,zapnem hudbu,ale ....myslim na to isté... ešte prešla len trištvrthodinka od kedy som vstala...a ja vlastne vždy myslím na to isté...snažim sa spamatať sa...snažím sa prísť na iné myšlienky..snažím sa mysliet na to čo ma dnes čaká.A tak sedím v preplnenej 39 a rozmýšľam....:Pozriem von oknom...sychravé daždivé počasie?falošné háčko na mojich husliach?tvorivý a prínosný život Komenského?mimotonálne Benešové akordy?....škvrkanie v mojom bruchu mi dáva adekvátnu odpoveď na všetky moje otázky.... Večer.. Píšem svoj prvý blog a .... Myslím na to isté..Počúvam hudbu..a boha..stále myslím na to isté...hmm.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jana Sojkova

Jana Sojkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ehm....kto som??? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu